پروتئین های حیوانی  : پروتئین هیدرولیز شده کراتین

کوتیکول خارجی ترین لایه مو است که توسط فلس های کاملاً بسته بندی شده تشکیل می شود. موقعیت ایده آل کوتیکول برای حداکثر استحکام و حفظ رطوبت مهر است. هنگامی که کوتیکول به دلیل فشارهای حرارتی ، مکانیکی ، شیمیایی یا محیطی برداشته می شود ، در معرض آسیب اضافی قرار می گیرد ،فاقد رطوبت شده است و به حفاظت اضافی نیاز دارد.

کراتین ماده اصلی ساختمانی برای بسیاری از قسمتهای قابل مشاهده بدن است

پوست و همچنین الیاف مو در درجه اول از کراتین تشکیل شده اند.

کراتین به طور طبیعی به عنوان یک ساختار مارپیچی بهم پیوسته وجود دارد.

این اتصال متقاطع است که قدرت و قابلیت انعطاف پذیری فیبرهای موی منحصربه فردی را به وجود می آورد.

اتصال متقابل در پل های دی سولفید رخ می دهد که باقیمانده های سیستئین مجاور آن را تشکیل می دهند و تشکیل سیستین می دهند ، این ویژگی کراتین را در میان پروتئین های ساختاری منحصر به فرد می کند. پیوندهای دی سولفید قوی ترین پیوندهای موجود در مو هستند و ممکن است برای صاف یا موج زدن (پرم) موها دستکاری شوند.

کراتین می تواند مانند هر پروتئین دیگر هیدرولیز شده و پس از آن برای دستیابی به انواع توابع مختلف اصلاح شود.

پیشنهادات استفاده: درمان های مراقبت از مو (شامپو ، نرم کننده مو ، ماسک ، لوسیون مو) ، محصولات ناخن و مژه.

کراتین هیدرولیزات(کراتولیز)

افزودن کراتین هیدرولیز شده به فرمولاسیون آرایشی باعث ایجاد مزایای قابل درکی برای مصرف کننده مانند کاهش سوزش ، حالت دهی ، تشکیل فیلم و قابلیت فوم پایدار را فراهم کند. کراتین هیدرولیز شده خاصیت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی طیف گسترده ای از محصولات مراقبت از پوست و مراقبت از مو را افزایش می دهد ، علاوه بر این ، تشکیل فیلم و مزایای ضد تحریک کننده برای رطوبت رسانی و سلامت پوست و مو را به ارمغان می آورد.

کراتین هیدرولیز شده دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی می باشد. صلاحیت خاصیت آنتی اکسیدانی کراتین هیدرولیز شده با افزایش غلظت افزایش می یابد. پروتئین کراتین هیدرولیز شده برای ایجاد خواص حالت دهنده نیز طراحی شده است ، اما این ماده منحصر به فرد نه تنها قادر به ارائه مزایای عملکردی است بلکه همچنین می تواند مزایای آنتی اکسیدانی قوی را هنگام استفاده از لوازم آرایشی و مراقبت های شخصی به همراه داشته باشد.

اطلاعات محصول